مربی تیم فوتبال سپاهان افت کیفیت فنی این تیم را قبول ندارد اما می‌گوید تیمش در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته است.

به گزارش ایسنا، قاسم زاغی‌نژاد، مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار کرد: این یکی از مهم‌ترین بازی‌ها ما در این فصل است. تیم پیکان در چند بازی اخیر نمایش خوبی داشته است. پیکان شایستگی بیشتری نسبت به رتبه فعلی‌اش دارد ولی متاسفانه به جایگاه واقعی‌اش نرسیده است. بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنیم. مجموعه ما اهمیت این بازی را می‌داند و باید از حداقل فرصت برای گرفتن سهمیه آسیا نهایت استفاده را بکنیم.

او ادامه داد: با احترامی که برای اهالی رسانه و جامعه فوتبال قائلم اما با اینکه می‌گویند تیم ما افت کرده موافق نیستم اما تیم در نتیجه‌گیری افت کرده است. فوتبال یک غیر قابل پیش‌بینی است که در گرفتن نتایج شانس بسیار دخیل است. در بحث استفاده از موقعیت‌ها یکی از بدترین فصل‌ها را داشتیم. البته اتفاقات فوتبالی هم مزید بر علت بوده است. به لحاظ آماری در تمام بازی‌ها کیفیت لازم را داشتیم ولی در نتیجه گیری خوب عمل نکردیم.

زاغی‌نژاد در پایان گفت: من یک سپاهانی و عاشق سپاهانم. همیشه در هر مسئولیتی با تمام وجودم در اختیار تیم بوده‌ام و سعی کردم در محدوده وظایفمم حرکت کنم. من یک آدم جاه‌طلب نیستم و بیشتر به موفقیت سپاهان فکر می‌کنم. امیدوارم در آینده با هر مسئولیتی با سپاهان همکاری داشته باشم و آرزوی موفقیت برای سپاهان و سپاهانی دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.