مربی تیم فوتبال تراکتور هدف این باشگاه را کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد.

مربی تیم فوتبال تراکتور هدف این باشگاه را کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم, مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل شهر خودرو, اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد. هفته پیش یک بازی مهم را در تبریز بردیم و الان شرایط خوبی داریم، هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی.

وی در ادامه با سؤالی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش مواجه شد که در این خصوص اظهار نظر نکرد.

صداقت درباره جدایی‌اش از شهر خودرو و انتقال به تراکتور, گفت: بعد از اتفاقاتی که در شهر خودرو رخ داد و سرآسیایی استعفا کرد, اخلاقی نبود بعد از جدایی او در تیم بمانم. برای همین از حمیداوی تشکر کردم و جدا شدم.

مربی تراکتور درباره اینکه شرایط کدام تیم را بهتر می‌داند,‌ عنوان کرد: اجازه دهید من درباره تیم شهر خودرو صحبتی نداشته باشم, چون الان به عنوان نمانیده فنی باشگاه تراکتور اینجا هستم، ولی شرایط تراکتور خیلی خوب است و امیدواریم این وضعیت را تا آخر حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی‌اش از انتهای فصل چیست, یادآور شد: هدف باشگاه تراکتور نایب‌ قهرمانی و کسب حداکثر امتیازات از بازی‌هاست.

صداقت در خصوص بازی فردا نیز تصریح کرد: فردا مقابل تیم خوب شهرخودرو باید بازی کنیم و خیلی قوی بازی می‌کند باید به میدان برویم و می‌دانیم بازی سختی داریم ولی ما هم تراکتور هستیم که تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد. توقع به جا از تیم ما وجود دارد که باید با انجام یک بازی خوبی در زمین برآورده کنیم. مطمئن هستیم که فردا بازی خوبی از لحاظ فنی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.