کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال سپاهان که با تیم صدرنشین لیگ برتر ۱۰ امتیاز فاصله داشت با توقف برابر سایپا این فاصله را بیشتر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال سایپا و سپاهان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز یکشنبه به میزبانی تیم تهرانی برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شاگردان امیر قلعه نویی که برای کم کردن فاصله ۱۳ امتیازی با پرسپولیس نیاز به پیروزی در این بازی داشتند، حملات زیادی را روی دروازه میزبان پی ریزی کردند و بارها تا رسیدن به گل هم پیش رفتند اما نتوانستند به هدف خود برسند و در نهایت یک امتیاز بیشتر کسب نکردند.

سپاهان با این تساوی ۴۱ امتیازی شد و در رده دوم با اختلاف گل بهتر نسبت به شهرخودرو قرار گرفت. تیم سایپا هم با یک امتیاز این بازی ۲۱ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )