مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال ختافه اتهام دست داشتن در تبانی را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ برخی رسانه‌های اسپانیایی از بروز تبانی بین تیم‌های ختافه و ویارئال در بازی بین دو تیم در تاریخ ۱۸ مِی ۲۰۱۹ که به تساوی ۲-۲ انجامید، خبر دادند اما این دو باشگاه چنین ادعایی را رد کردند. این آخرین بازی فصل گذشته هر دو تیم بود که ختافه برای احتمال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز به برد داشت.

نشریه اسپانیایی «ال‌پایس» گزارش داده پلیس اسپانیا در حال حاضر در حال بررسی بر روی بازی مدنظر است، این در حالی است که گفته می‌شود گروهی از تبانی در بازی‌ها سودهای کلانی برده‌اند. باشگاه ختافه ضمن دفاع از خورخه مولینا، مهاجم کهنه‌کار خود که نامش در این گزارش‌ها آمده که در این تبانی‌ها نقش داشته، اعلام کرده اقدامات قانونی را در این زمینه انجام خواهد داد. برخی هم‌تیمی‌های این مهاجم ۳۸ ساله نیز با انتشار پیام‌هایی از او حمایت کردند.

خورخه مولینا در دفاع از خود با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام»، نوشت: «درباره گزارشی که در مورد من منتشر شده، می‌خواهم بگویم من نه ارتباطی با این موضوع دارم؛ نه اطلاعی از آن دارم و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده‌ام. از وکلایم خواسته‌ام تا این ادعای مطرح شده را پیگیری کنند و آنها اقدامات قانونی مناسب را انجام خواهند داد».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.