وزیر ورزش و جوانان گفت: اهتمام دولت تدبیر و امید، هیات واگذاری و وزارت اقتصاد و دارایی واگذاری استقلال و پرسپولیس تا نیمه سال ۹۹ به بخش خصوصی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در جلسه سرخابی های پایتخت با تبین این موضوع که اهتمام دولت تدبیر وامید، هیات واگذاری، وزارت اقتصاد و دارایی وزارت ورزش و جوانان واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است، تاکید کرد: نشستهای هم اندیشی تا دستیابی به نتیجه با حضور کارشناسان و مسوولان دو باشگاه سازمان خصوصی سازی و بورس تداوم خواهد یافت.

وی در ادامه از پیگیری های کارشناسان در بورس و خصوصی سازی در خصوص ورود این باشگاه به بازار بورس قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم در سقف زمانی که در هیات عالی تاریخ ۱۸ فروردین مشخص شده، همه اسناد و مدارک را برای ارائه دو باشگاه در بورس اوراق بهار دار فراهم کنیم.

در ادامه شمس، معاون خصوصی سازی نکاتی را برای سرعت بخشیدن به روند واگذاری دو باشگاه ارائه و نکاتی را در خصوص تعیین تکلیف اماکن ورزشی دو باشگاه و افزایش سرمایه آنها تبیین کرد. در این نشست نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص اقداماتی که انجام دادند ارائه کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )