مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه سرمربی جدید این تیم از نظر قابلیت فنی می‌تواند با مربیان خارجی رقابت کند، گفت که امیدوار است با اتحاد و همدلی قهرمانی چهارم در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند.

به گزارش ایسنا، محمدحسن انصاری فرد در نشست معارفه یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گفت: خدا را شکر که توانستیم به انتخاب خودمان دست پیدا کنیم. این مربی از حیث فنی و اخلاقی در سطح بالایی است و افتخار می کنیم که یک ایرانی به این افتخارات دست یافته و از نظر فنی قابل رقابت با مربیان خارجی است و از یحیی گل محمدی تشکر می کنم که دعوت ما را پذیرفت. علی رغم اینکه کار انتقال در میانه فصل و از رقیبی که با ما رقابت تنگاتنگی دارد، موفقیتی بزرگی است و با همت طرفداران رخ داد. از مجموعه شهرخودرو و هیات مدیره این باشگاه تشکر می کنم.

مدیرعامل پرسپولیس با تشکر از هواداران تیمش بابت حمایت از این تیم اظهار کرد: هواداران از پیوستن گل محمدی به خانواده پرسپولیس استقبال کردند و خوشحال هستند. امیدواریم که با کمک همدیگر، اتحاد بین باشگاه، بازیکنان، کادرفنی، پیشکسوتان و .. قهرمانی چهارم در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.