سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: موقع آن رسیده که تیم از این شرایط بیرون آید و خودمان را به جامعه فوتبال و لیگ برتر اثبات کنیم.

مجید جلالی امروز ۲۲ آذرماه در نشست خبری پیش از بازی فردای گل گهر سیرجان مقابل تیم ذوب آهن اصفهان افزود: به استناد شواهد چهار بازی اخیر گل گهر می گویم که پیشرفت خیلی خوبی داشته ایم و بازیکنان تیم نیز به خودباوری بیشتری رسیده اند؛ نشان داده ایم که می توانیم یک تیم لیگ برتری باشیم و جایگاهمان را پیدا کنیم. امیدوارم در امتیازگیری هم به نقطه خوبی برسیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با نبود برزای و عبدی در بازی فردا، اظهار کرد: از زمانی به گل گهر پیوسته ام، هفته ای نبوده که تیم را کامل نداشته باشیم. اوایل حضورم ۹ بازیکن مصدوم داشتیم، آشوری را مدت ها نداشتیم. در بازی فردا هم دو نفر بازیکن محروم داریم و این شرایط را سخت می کند اما مهم برای مان این است که کیفیت بازی های گل گهر افزایش یافته است.

جلالی ادامه داد: در بازی فردا خواهید دید که بازیکنانی از جوانان تیم امید گل گهر سیرجان استفاده می کنم و با اطمینان می گویم که جوانان با استعدادی هستند و می توانند خود را اثبات کنند.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: به نیم فصل و زمان نقل و انتقالات لیگ برتر رسیده ایم. بلافاصله پس از بازی فردا، با حمایت شرکت گل گهر و باشگاه، رایزنی ها و فعالیت های مان برای جذب بازکنان جدید آغاز می شود. تمام تلاش است برای بازی پایان هفته آتی با نساجی مازندران حداقل یکی دو نفر از بازیکنان جدید را اضافه کرده باشیم.

وی ادامه داد: آقای ملارحمان مدیرعامل شرکت گل گهر با بنده تماسی داشتند و اطمینان دادند که برای بهبود و پیشرفت تیم از هیچ حمایتی دریغ نخواهند کرد و گفتند هرکاری که لازم است برای تیم انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، تیم گل گهر سیرجان شنبه ۲۳ آذر از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.