عارف غلامی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان گفت: اختلافات پیش آمده در تیم امید بین دو آدم بزرگ فوتبال است و نمی‌توانیم آن را قضاوت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عارف غلامی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال امید گفت: از روز گذشته اردوی‌مان شروع شده و خوشبختانه باشگاه‌ها به اکثر بازیکنان که دعوت شدند اجازه حضور در اردو را دادند. چند بازیکن دیگر هم در آینده به اردو ملحق خواهند شد. با جدیت بیشتری نسبت به قبل کارمان را دنبال می‌کنیم و برنامه‌های لازم از سوی فدراسیون ارائه شده و امیدوارم به هدفی که داریم برسیم.

وی در مورد کناره‌گیری فرهاد مجیدی و سرمربیگری حمید استیلی در تیم امید و حاشیه‌هایی که در این خصوص به وجود آمده است، تصریح کرد: این حاشیه‌ها بین دو آدم بزرگ فوتبال است و یک طرف آن هم فدراسیون فوتبال قرار دارد. فکر نمی‌کنم بازیکنانی که در اینجا (اردوی تیم امید) حضور داریم در حدی باشیم که بتوانیم این موضوع را قضاوت کنیم. ما بازیکن هستیم و هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد،‌ موظف هستیم فقط بازی کنیم و کارمان را انجام دهیم. هدف‌مان هم فقط یک چیز است؛ صعود به المپیک.

«حمید استیلی شب گذشته اعلام کرد بازیکنان تیم امید می‌توانند شهادت دهند که فرهاد مجیدی از او خواسته تا کار آنالیز را در تیم امید انجام دهد؟» بازیکن تیم فوتبال امید در واکنش به این پرسش گفت: این بحث‌ها یک موضوع درون تیمی است. ما یک خانواده هستیم. مطمئناً نباید این اتفاقات آنقدر سر و صدا کند و این موضوع به تیم امید ضربه می‌زند. این آخرین المپیکی است که فوتبال در آن حضور دارد و چشم امید خیلی‌ها به این تیم است. این چیزی است که باید در خانواده حل شود و نباید آن را بزرگ کرد.

غلامی در مورد عدم حضور بازیکنان تیم امید در ترکیب ثابت تیم‌های لیگ برتری گفت: باشگاه‌های لیگ برتری خیلی به نتیجه وابسته هستند و مربیان نمی‌توانند ریسک کنند. فکر می‌کنم این موضوع خیلی تأثیرگذار است و اگر کمی مدیران آینده‌نگر باشند بازیکنان می‌توانند بیشتر بازی کنند. اختلاف بهترین بازیکن لیگ با بازیکنانی که روی نیمکت می‌نشیند ۱۰ درصد است! اختلاف بازیکنان با هم زیاد نیست و امیدواریم مربیان نگاه ویژه‌ای به بازیکنان رده امید داشته باشند.

استیلی سرمربی تیم فوتبال امید ایران شد

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )