پرونده نقل و انتقالات ذوب آهن با اضافه شدن سه بازیکن سرباز این تیم عملا بسته شد تا آنها برای دیدار با نماینده عربستان در آسیا آماده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تنها نماینده باقی مانده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حالی برای دیدار حذفی مقابل الاتحاد عربستان آماه می شود که لیگ برتر تا آن زمان آغاز نخواهد شد. بنابراین سبز پوشان بدون بازی رسمی روز ۱۴ مرداد به مصاف این تیم می روند.

ذوبی‌ها که تاکنون در غالب دیدارهایی دوستانه مقابل شاهین بوشهر، شهر خودرو (۲ بازی) و فجر سپاسی به میدان رفته‌اند، روز چهارشنبه هم در ورزشگاه خانگی شان مقابل تیم لیگ یکی قشقایی بازی می کنند. بازیکنان ذوب آهن و پس از آن هم یک بازی دیگر با تیم لیگ برتری گل گهر سیرجان خواهند داشت تا با ۶ بازی تدارکاتی مقابل الاتحاد قرار بگیرند.

سبز پوشان اصفهان نسبت به فصل گذشته سه بازیکن مهم در پستهای دروازه‌بان، هافبک راست و مهاجم نوک از دست داده‌اند. رشید مظاهری، سید محمدرضا حسینی و کریستین اوساگونا بازیکنانی مهم و تاثیر گذار در ترکیب این تیم بودند که حالا دیگر ذوب را همراهی نمی‌کنند.

بازگشت دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی خانی و احسان پهلوان پس از پایان خدمت سربازی به ذوب آهن، اضافه شدن یک مهاجم نوک و یک مدافع میانی از کشور نیجریه و بازگشت محمدرضا خلعتبری بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت طولانی به همراه جذب یوسف بهزادی دروازه‌بان فصل گذشته پدیده، پرونده نقل و انتقالات این تیم را بست. هر چند که سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن روز گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد که در این شرایط بازهم ممکن است تیمش یک مهاجم دیگر جذب کند.

البته احتمال اینکه ذوبی‌ها برای دیدار با الاتحاد امکان استفاده از بازیکنان جدید شان را داشته باشند کم است. به هر حال بازیکنان جدید جلسات تمرینی زیادی را با این تیم پشت سر نگذاشته‌اند و ممکن است سرمربی ذوب آهن برای این دیدار حساس از این بازیکنان جدید استفاده نکند.

دیدار تیم فوتبال ذوب آهن مقابل الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه ۱۴ مرداد به میزبانی الاتحاد برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.