نراتزوری یکی از بازیکنان جوان خود را به صورت قطعی به تیم فوتبال ساسولو فروخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ساسولو اعلام کرد که مارکو سالا دفاع چپ ۲۰ ساله تیم فوتبال اینتر را خریده است.

این بازیکن ایتالیایی که عضو تیم زیر ۲۰ ساله‌های ایتالیا هم هست و به تازگی در جام جهانی زیر ۲۰ ساله شرکت داشت، پس از یک دوره حضور قرضی موفق در تیم آرتزو، توانست نظر سران ساسولو را جلب کند.

در همین حال باشگاه ساسولو اعلام کرده که پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی این باشگاه برای خرید سباستیانو اسپوزیتو، دیگر بازیکن جوان اینتر که به عنوان مهاجم بازی می‌کند، رد شده است.

فروش سالا راه را برای ورود استفانو سنسی هافبک ساسولو باز می‌کند. قرار است اینتر سنسی را در ازای ۵ میلیون یورو برای یک فصل با گزینه خرید قطعی در پایان فصل در ازای ۲۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

میلان کاباک را از دست داد

در همین حال خبر دیگر از شهر میلان اینکه دیگر تیم این شهر یعنی میلان به صورت رسمی فرصت خرید اوزاک کاباک مدافع تیم اشتوتگارت را از دست داد چرا که این مدافع میانی ترکیه‌ای ترجیح داده که با تیم شالکه قرارداد ببندد. میلان آماده شده بود که غرامت ۱۵ میلیون یورویی فسخ قرارداد کاباک ۱۹ ساله را بپردازد اما شالکه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که این بازیکن را خریده است.

پیش از این هم بایرن مونیخ برای خرید بازیکنی که ماه ژانویه از گالاتاسرای به اشتوتگارت پیوسته بود، ابراز تمایل کرده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.