اروی رنار، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش نسبت به شایعات اخیر مطرح شده واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «اکیپ» فرانسه اخیراً با انتشار خبری مدعی شد اِروی رنار تصمیم به قطع همکاری با فدراسیون فوتبال مراکش پس از مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ گرفته و از تصمیم خود هم بازنخواهد گشت. از تیم‌های ملی ایران، عربستان، قطر و تیم‌های باشگاهی لیون، الاهلی مصر و زمالک مصر نیز به عنوان مشتریان اصلی وی یاد شده بود.

این سرمربی فرانسوی اما در واکنش به شایعات مطرح شده با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «شایعه... این دروغ‌هایی است که توسط حسودان درست شده است. این شایعات توسط احمق‌ها تکرار می‌شود و احمق‌‌ها هم باورش می‌کنند چون انسان‌های باهوش پیش از باور کردن چنین شایعاتی، آن را بررسی می‌کنند».

همچنین اخیراً سایت مراکشی «le۳۶۰» خبر داده بود در هفته گذشته نشستی مخفیانه بین مدیران فدراسیون فوتبال مراکش و اعضای کادر فنی تیم ملی مراکش صورت گرفته و اروی رنار به این نشست دعوت نشده است. این سایت مدعی شده بود فدراسیون فوتبال مراکش و این سرمربی فرانسوی به توافق با یکدیگر برای ادامه همکاری نرسیده‌اند.

فوزی لقجع، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش اما شایعات مطرح شده در خصوص بروز اختلاف با اروی رنار را تکذیب و تأکید کرد رابطه خوبی با این سرمربی فرانسوی دارد. همچنین این فدراسیون شایعه نشست مخفیانه بین مدیران فدراسیون فوتبال مراکش و اعضای کادر فنی تیم ملی مراکش را بی‌اساس خواند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.