ارنستو والورده حمله را تنها راه جبران شکست ۲ بر صفر تیمش در بازی رفت جام حذفی اسپانیا مقابل سویا دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سویا در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا از راهکارهای برتری بر رقیب سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: ۹۰ دقیقه فرصت داریم تا ورق را برگردانیم. تجربه نشان داده وقتی به یک عملکرد خوب نیاز داشته باشیم و تحت فشار باشیم، کار را به خوبی انجام می‌دهیم. در بازی رفت ما تغییراتی در ترکیب ایجاد کردیم؛ درست مثل همه تیم‌ها. ترکیب کاملاً خوب و قدرتمندی را به زمین فرستادیم، اما خب نتیجه خوبی نگرفتیم. هدف ما صعود به نیمه نهایی است. هفته فشرده و پرفشاری داریم، چون در شش روز باید دو بازی انجام بدهیم. خودمان را با شرایط موجود وفق خواهیم داد. ما هم پنالتی‌زنان و هم دروازه‌بان‌های خوبی داریم.

او در پایان افزود: ما همواره در هر بازی خواهان برد هستیم و این موضوع را همه می‌توانند ببینند. در بارسا هر وقت در یک بازی شکست می‌خورید، انگار وارد یک بحران شده‌اید. جوری انتقاد می‌کنند که انگار دوست دارند دست در چشمان شما کنند! ببرید یا ببازید، خورشید فردای آن روز باز هم طلوع می‌کند و دوباره شنبه بازی خواهیم داشت. برای جبران، چاره‌ای غیر از حمله نداریم.

فوتبال جهان|بارسلونا در آستانه حذف از جام حذفی اسپانیا قرار گرفت

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.