فوتبال جهان - وزیر فرهنگ و ورزش قطر وعده داد که میزبانی بهتر از روسیه در جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، صلاح بن غانم العلی گفت: فکر می‌کنم روسیه یکی از بهترین برگزارکنندگان تاریخ جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۸ میلادی بود. روسیه در سالیان طولانی رقابت‌های بین‌المللی ورزشی را سازماندهی کرده اما در میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال فراتر از انتظارها نشان داد.

وزیر فرهنگ و ورزش قطر سپس وعده داد که کشورش سخت تلاش می‌کند تا در سال ۲۰۲۲ میلادی میزبانی بهتری از روسیه برای جام جهانی فوتبال باشد.

وی در این رابطه اظهار داشت: روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال استاندارهای بسیار بالایی را فراهم کرد و این برای ما در جام جهانی ۲۰۲۲ یک چالش حقیقی است. باید بهتر از روسیه کار کنیم و این سخت است. با این حال معتقدم تجارب روسیه برای ما بسیار سودمند خواهد بود و باید سخت کار کنیم تا بتوانیم جام جهانی ۲۰۲۲ را در سطح روسیه با بهتر از آن برگزار کنیم. به طور دقیق ما می‌خواهیم میزبانی بهتری از روسیه را ارائه دهیم.

صلاح بن غانم العلی در خاتمه با قدردانی از روس‌ها گفت: می‌خواهم با استفاده از این فرصت از سازمان‌دهندگان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قدردانی کنم. آنها آغوش و قلب خود را به روی ما گشودند و خیلی چیزها از آنها درباره سازماندهی جام جهانی فوتبال یاد گرفتیم. ارتباط خوبی با طرف روسی داریم زیرا کارهایی که آنها در جام جهانی ۲۰۱۸ ارائه دادند عالی بود. وعده می‌دهیم جام جهانی بهتری در سال ۲۰۲۲ شاهد خواهید بود.

قطر مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.