کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نماینده ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،پرسپولیس امشب(سه‌شنبه) در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر رفت.این دیدار در نهایت با گل‌های بغداد بونجاح در دقیقه ۱۶ برای السد و سیامک نعمتی در دقیقه ۴۸ برای پرسپولیس با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا در مجموع دیدار رفت و برگشت، پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

پرسپولیس در دیدار فینال مقابل یکی از دو تیم کاشیوا ریسول ژاپن یا سوون سامسونگ کره‌جنوبی به میدان می رود.بازی رفت در تاریخ ۱۲ آبان و بازی برگشت در تهران و در تاریخ ۱۹ آبان برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )