فوتبال جهان - پل پوگبا اگرچه بار دیگر حاضر نشد از سبک بازی تیمش ایراد بگیرد اما به طور غیرمستقیم به اختلافاتش با مورینیو اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آشوبی که در رابطه میان پل پوگبا و ژوزه مورینیو شکل گرفته، از زمانی آغاز شد که هافبک فرانسوی پس از تساوی هفته پیش تیمش در خانه مقابل ولورهمپتون نظر خودش را درباره شیوه بازی شیاطین سرخ ارائه کرد و در آن از سیستم دفاعی مورد نظر آقای خاص ایراد گرفت.

انتقاد پوگبا همانا و کنار گذاشته شدنش از فهرست بازیکنان تیم برای بازی بعدی در جام اتحادیه مقابل دربی کانتی همانا. مورینیو در بازی این هفته من‌یونایتد مقابل وستهام پوگبا را در ترکیب اصلی قرار داد اما بازی او چنگی به دل نزد و در دقیقه ۷۰ تعویض شد.

یونایتد این بازی را ۳ بر صفر باخت و نارضایتی از شیوه بازی و بی‌انگیزگی در چهره پوگبا موج می‌زد، هرچند او این بار در بیان نظراتش سیاستمدارانه‌تر رفتار و از صحبت درباره آن خودداری کرد، البته با اظهارنظری که گویای وجود تشنج در رابطه میان او و سرمربی پرتغالی‌اش بود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس پوگبا پس از بازی در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای ایستادن در میکسد زون و مصاحبه با آنها گفت: شما می‌خواهید مرا به کشتن بدهید؟

به هر حال نکته‌ای که مسلم به نظر می‌رسد، نارضایتی پوگبا از شیوه بازی شیاطین سرخ است و قوت گرفتن احتمال خروج او از این تیم در حالی که دو مشتری پروپاقرص مانند تیم سابقش یوونتوس و بارسلونا دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.