کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک جدید تیم فوتبال سایپا گفت: برای اولین بار علی دایی به من فرصت بازی در لیگ برتر داد و امیدوارم جواب اعتماد این مربی را بدهم.

محمدصادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دلایل جدایی‌اش از نساجی قائمشهر گفت: من به دلیل مشکلات شخصی نتوانستم در این تیم بمانم و همین موضوع باعث شد تا در نهایت جدا شوم. البته باید از آقای نکونام و همچنین هواداران متعصب نساجی عذرخواهی کنم و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم.

هافبک جدید تیم فوتبال سایپا در واکنش به اینکه برخی معتقدند انتخاب نساجی از سوی او یک انتخاب اشتباه بوده است، خاطرنشان کرد: من دوست ندارم در این مورد حرف خاصی بزنم و گفتم که به دلیل مسائل شخصی نتوانستم این تیم را همراهی کنم. حالا دیگر صحبت کردن درباره گذشته فایده‌ای ندارد و امیدوارم در آینده شرایط خوبی را تجربه کنم.

وی با ابراز خرسندی از پیوستن به تیم سایپا اظهار داشت: واقعاً خوشحالم که به یک باشگاه ریشه‌دار و بزرگ پیوسته‌ام و امیدوارم جواب اعتماد علی دایی را بدهم. دایی اولین مربی بود که در لیگ برتر به من میدان داد و در تیم راه آهن سابقه شاگردی این مربی بزرگ را دارم. آن زمان ۱۸ سال سن داشتم و حالا خوشحالم که دوباره می‌خواهم با مربی بزرگی مثل دایی کار کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.