سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید فهرست جدید ملی‌پوشان این کشور در اولین بازی که او هدایت ماتادورها را برعهده می‌گیرد، خیلی‌ها را غافلگیر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید برنامه‌هایی برای انتخاب بازیکنان مد نظرش در اولین اردوی پیش روی ماتادورها دارد که قطعاً غافلگیر کننده خواهد بود.

سرمربی سابق بارسلونا که برای تماشای بازی سوپرجام اسپانیا میان شاگردان سابقش و سویا به مراکش سفر کرده بود، گفت: غافلگیری در لیست من؟ بله، مطمئن باشید اتفاقات غافلگیر کننده‌ای رخ خواهد داد. انتخاب نفرات تیم ملی مشکل من است. من الان ۷۲ بازیکن را زیر نظر دارم! دوست دارم اینقدر گزینه داشته باشم تا بتوانم از میان آنها انتخاب کنم. من این مشکل را دوست دارم. با این حال فعلاً باید صبر کنیم وضعیت این بازیکنان را ببینیم.

انریکه در ادامه تأکید کرد که قصد ندارد تلاش کند که جرارد پیکه، مدافع بارسلونا را با وجود خداحافظی‌اش به تیم ملی برگرداند. او در این خصوص اظهار داشت: وضعیت پیکه دقیقاً همان چیزی است که خودش درباره آن توضیح داد. تصمیم او غیرقابل تغییر است. ما به او زمان دادیم که درباره تصمیمش فکر کند اما زمانی با او صحبت کردیم که تصمیمش را گرفته بود. چاره‌ای نداریم جز اینکه این تصمیم را بپذیریم و نباید کارهایی که برای تیم ملی انجام داده را از یاد ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.