دومین جلسه شورای فرهنگی با حضور سید عبدالحمید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و غلامحسین زمان آبادی مشاور در امور مسولیت های فرهنگی،اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دومین جلسه شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۷، به ریاست سید عبدالحمید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با موضوع «بررسی و تصویب اعتبارات برنامه های فرهنگی حوزه ها و ستادهای مختلف وزارت ورزش و جوانان» برگزار شد.

دکتر احمدی با توجه به موضوع دستور جلسه گفت: اقدامات فرهنگی حوزه ها باید با برنامه عملیاتی سال ۹۷ انطباق داشته باشند تا در مسیر اجرا دچار مانع نشده و بتوان حداکثر اثربخشی را داشته باشند.

وی ادامه داد: با این نگاه و بر این مبنا، برنامه های ارائه شده توسط معاونت امور جوانان و حوزه بانوان از جمله برنامه هایی هستند که با این سرفصل ها انطباق داشته و مسیر اجرایی شدن شان فراهم است.

سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت قابلیت ارزیابی برنامه های فرهنگی وزارت گفت: برای اینکه بتوان برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در تمامی حوزه ها را مورد ارزیابی قرار داد، باید این فعالیت ها توام با دستورالعمل اجرایی باشند تا بتوانیم در ادامه برنامه ریزی ها با دقت بیشتر گام برداریم.

در ادامه جلسه ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نیز با بیان اهمیت و لزوم عمق داشتن و ریشه ای بودن برنامه های فرهنگی، گفت: مناسب است فعالیت های فرهنگی ارائه شده توسط حوزه ها، یک برش عرضی از برنامه عملیاتی آنها باشد تا بتوانیم ارزیابی درستی از میزان تحقق داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.