یک رسانه آرژانتینی مدعی شده است که سرمربی روخی بلانکو قصد داشته پسر بزرگ خود را به عضویت قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا درآورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه TyC Sports آرژانتین در گزارشی که نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا هم به آن پرداخته، مدعی شده که باشگاه اتلتیکومادرید به خرید جووانی سیمئونه، مهاجم آرژانتینی فیورنتینا فکر می‌کند و به همین منظور پیشنهادی در حدود ۴۰ میلیون یورو به تیم بنفش‌پوش فلورانس ارائه کرده که مورد پذیرش واقع نشده است.

طبق ادعای این شبکه، اتلتیکو به سفارش سرمربی‌اش دیه‌گو سیمئونه برای بردن فرزند او به ورزشگاه واندا متروپولیتانو اقدام کرده اما رقم بالایی که فیورنتینا برای فروش بازیکن ۲۴ ساله‌اش می‌خواهد، احتمالاً مانع از آن خواهد شد که روخی بلانکو پیشنهاد دیگری برای خرید او ارائه کند به خصوص که این باشگاه تاکنون رقمی معادل ۹۰ میلیون یورو برای خرید توماس لمار و رودری هرناندس هزینه کرده است. از این رو به نظر می‌رسد که سیمئونه ترجیح می‌دهد که مدتی دیگر برای جذب فرزندش صبر کند.

جووانی سیمئونه که تابستان سال گذشته به فیورنتینا پیوست در اولین فصل حضورش در ورزشگاه آرتمیو فرانکی عملکرد و آمار خوبی داشت و در سری A ایتالیا ۱۴ گل به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.