سرمربی پیشین آتزوری می‌گوید اگر می‌توانست به گذشته برگردد هدایت این تیم را برعهده نمی‌گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جامپیرو ونتورا اعتراف کرد که توانایی‌هایش متناسب مربیگری در رده ملی نیست و اینکه او هدایت تیم‌های باشگاه را ترجیح می‌دهد.

ونتورا که اولین مربی آتزوری در ۶۰ سال گذشته بود که نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند و پس از این ناکامی اخراج شد، در گفت‌و‌گو با شبکه RMC آرژانتین، گفت: اگر می‌شد به گذشته برگردم تمام اتفاقاتی که بعد از بازی‌مان مقابل اسپانیا رخ داد را عوض می‌کردم چون در آن زمان چیزی غیرقابل تصور رخ داد. از جانب من هزاران اشتباه رخ داد. من نمی‌توانستم پیش‌بینی کنم که چه اتفاقاتی دارد رخ می‌دهد. تا زمان بازی‌مان مقابل اسپانیا، من داشتم از کارم لذت می‌بردم و تجربه خوشایندی کسب می‌کردم.

ونتورا افزود: اگر می‌توانستم به گذشته برگردم شاید اشتباهات کمتری مرتکب می‌شدم و پیشنهاد سرمربیگری ایتالیا را قبول نمی‌کردم چون برای این کار ساخته نشده بودم. من به تعامل روزمره با بازیکنان نیاز دارم. توهین‌هایی که به خاطر دوران مربیگری‌ام در ایتالیا می‌شنوم واقعاً دردناک است اما من آن روزها را فراموش کرده‌ام و می‌‌خواهم کارم را از سر بگیرم. حالا برای روبرتو مانچینی (سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا) آرزوی موفقیت می‌کنم. او در تیمش بازیکنانی دارد که تا چند سال دیگر می‌توانند ستون فقرات آتزوری باشند.

سرمربی سابق تورینو در پایان تأکید کرد: من به خاطر اینکه به اهدافم نرسیدم، هیچ کینه و نیت بدی برای تیم ملی ندارم. احساس می‌کنم که تخریب شده‌ام، مثل اتفاقی که برای سامپائولی در آرژانتین رخ داد. من از اینکه او به این سرعت تیم ملی آرژانتین را ترک کرد، تعجب نکردم. امیدوارم تیم ملی ایتالیا خیلی سریع دوباره به اوج برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.