کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: در ایران به حواشی زیاد پرداخته می‌شود، قبل از جام جهانی پرسیدند و گفتم هر داوری نیاز به انگیزه دارد اگر اشباع شوم خداحافظی می‌کنم ولی تا زمانیکه توان و ظرفیت دارم می‌مانم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا فغانی در حاشیه مراسم تقدیر از تیم داوری ایران توسط کمیته ملی المپیک گفت: اینکه چند وقت یک‌بار بر اساس توانایی افراد تیم داوری داشته باشیم قشنگ نیست. بین حضور داوران در میادین مهم بین‌المللی وقفه بوده است و این جالب نیست. باید اصولی کار شود و بسنده به آمار دادن نباشیم و آمار سازی نکنیم. کار سیستماتیک نیست کشور ما پتانسیل زیادی دارد که باید شناسایی شود.

وی در خصوص پاداش ها گفت: خود مسئولان کمیته هم گفتند که تا الان این موضوع در آیین‌نامه نبوده است. این یک تلنگری بود که در اساسنامه دیده شود و این خوب است از ما که گذشت و امیدوارم برای آیندگان این اتفاق بیفتد.

فغانی تاکید کرد: در المپیک به ورزشکاران طلا، نقره و برنز ۳۰۰ و ۲۰۰ و ۱۰۰ سکه دادند و با کلی دوندگی و پیگیری به داوران ۱۰ عددسکه و به من که در فینال بودم ۳۰ سکه دادند. این اختلاف پاداش‌ها درست نیست. باید در آیین نامه این مورد را با تدابیر بر طرف کنیم.

وی در مورد خداحافظی‌اش از دنیای داوری گفت: در ایران به حواشی زیاد پرداخته می‌شود. قبل از جام جهانی پرسیدند و گفتم هر داوری نیاز به انگیزه دارد اگر اشباع شوم خداحافظی می‌کنم ولی تا زمانیکه توان و ظرفیت دارم می‌مانم. در ایران با توجه به عدم ثبات مدیران بعد از باخت باید فشار را منتقل کنند و چه کسی بهتر از داوران. ما هر موقع به داوران فضا دادیم و در مورد داوران جوان سعه صدر داشتیم نتیجه گرفتیم امیدوارم این روند در لیگ و در آینده ادامه داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.