مهاجم فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکو‌مادرید اعلام کرد که پیش از حضور در جام جهانی اعلام خواهد کرد که در روخی‌بلانکو می‌ماند یا از این تیم جدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان شب گذشته (جمعه) پس از بازی دوستانه تیم‌های ملی فرانسه و ایتالیا که با پیروزی ۳ بر یک خروس‌ها خاتمه یافت، مصاحبه‌ای با شبکه TF۱ انجام داد و در آن درباره آینده‌اش در رده باشگاهی صحبت کرد.

گریزمان که شایعه پیوستنش به بارسلونا شنیده می‌شود با سؤالی درباره آینده‌اش این مصاحبه را آغاز کرد و گفت: آینده‌ام قبل از جام جهانی مشخص می‌کنم.

مهاجم اتلتیکومادرید در ادامه به روند آماده‌سازی تیم ملی فرانسه برای حضور در جام جهانی اشاره و اظهار داشت: هنوز برخی جزئیات مانده که باعث ارتقای سطح تیم و کیفیت بازی‌هایش خواهد شد. این بازی‌ها دوستانه هستند و پیروزی در آنها نباید ما را دچار غرور کنند.

گریزمان درباره زوجی که کنار کیلیان امباپه در خط حمله تیم ملی فرانسه تشکیل داده هم تأکید کرد: همکاری ما در تیم ملی به تازگی شکل گرفته است. سعی کردیم که در این بازی یکدیگر را پیدا کنیم. هنوز آنقدرها با هم هماهنگ نشده‌ایم اما زمانی که این اتفاق بیفتد، می‌توانیم ضربات سنگینی بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.