کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مطبوعات اسپانیایی گمانه‎زنی درباره آینده نیمکت مربیگری آرسنال را آغاز کردند و «میکل آرتتا» بازیکن سابق این تیم را گزینه‎ اصلی جانشینی «ونگر» می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرسن ونگر اعلام کرد که در پایان رقابت‎های فصل جاری لیگ برتر انگلیس از سمت سرمربیگری تیم فوتبال آرسنال کنار خواهد کشید.

طبق ادعای روزنامه‌های اسپانیایی میکل آرتتا اصلی‎ترین گزینه برای جانشینی او است. یکی از روزنامه‎هایی که خیلی زود گمانه‎زنی درباره آینده نیمکت توپچی‌ها را آغاز کرده مارکا است که در گزارشی مدعی شده میکل آرتتا که در حال حاضر عضوی از کادر فنی تیم فوتبال منچسترسیتی و دستیار «پپ گواردیولا» است اصلی‌‏ترین گزینه جانشینی ونگر است.

او بیشتر شرایط کار در آرسنال را دارد. آرتتا مربی‎ای با فلسفه خاص است (فلسفه او مانند پپ در اختیار داشتن مالکیت توپ و کنترل بازی است)، مربی‏‌ای است که سن کمی دارد و جوان است، انگلیسی را به خوبی صحبت می‏‌کند و باشگاه را هم به خوبی می‏‌شناسد.

از طرفی در این تیم بازیکنانی مانند «ناچو مونرئال»، «هکتور بیرین» و «سانتی کاسورلا» حضور دارند که به زبان اسپانیایی صحبت می‌‏کنند و این که آرتتا اسپانیایی هم صحبت می‏‌کند برای باشگاه یک مزیت است.

البته دیگر گزینه که بیشتر این شرایط را دارد «لوئیز انریکه» است و او هم می‏‌تواند سرمربی بعدی توپچی‎ها باشد. همچنین «کارلو آنچلوتی»، «اونای امری»، «پاتریک ویرا» و مربیانی دیگری هم در لیست قرار دارند که هیچ یک به اندازه آرتتا شانس ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.