مطبوعات اسپانیایی گمانه‎زنی درباره آینده نیمکت مربیگری آرسنال را آغاز کردند و «میکل آرتتا» بازیکن سابق این تیم را گزینه‎ اصلی جانشینی «ونگر» می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرسن ونگر اعلام کرد که در پایان رقابت‎های فصل جاری لیگ برتر انگلیس از سمت سرمربیگری تیم فوتبال آرسنال کنار خواهد کشید.

طبق ادعای روزنامه‌های اسپانیایی میکل آرتتا اصلی‎ترین گزینه برای جانشینی او است. یکی از روزنامه‎هایی که خیلی زود گمانه‎زنی درباره آینده نیمکت توپچی‌ها را آغاز کرده مارکا است که در گزارشی مدعی شده میکل آرتتا که در حال حاضر عضوی از کادر فنی تیم فوتبال منچسترسیتی و دستیار «پپ گواردیولا» است اصلی‌‏ترین گزینه جانشینی ونگر است.

او بیشتر شرایط کار در آرسنال را دارد. آرتتا مربی‎ای با فلسفه خاص است (فلسفه او مانند پپ در اختیار داشتن مالکیت توپ و کنترل بازی است)، مربی‏‌ای است که سن کمی دارد و جوان است، انگلیسی را به خوبی صحبت می‏‌کند و باشگاه را هم به خوبی می‏‌شناسد.

از طرفی در این تیم بازیکنانی مانند «ناچو مونرئال»، «هکتور بیرین» و «سانتی کاسورلا» حضور دارند که به زبان اسپانیایی صحبت می‌‏کنند و این که آرتتا اسپانیایی هم صحبت می‏‌کند برای باشگاه یک مزیت است.

البته دیگر گزینه که بیشتر این شرایط را دارد «لوئیز انریکه» است و او هم می‏‌تواند سرمربی بعدی توپچی‎ها باشد. همچنین «کارلو آنچلوتی»، «اونای امری»، «پاتریک ویرا» و مربیانی دیگری هم در لیست قرار دارند که هیچ یک به اندازه آرتتا شانس ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.