پنجمین پارک فوتبال ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور ستاره پیشین باشگاه اینتر و تیم ملی کلمبیا در شهر سامارا راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ایوان کوردوبا پارک فوتبال شهر سارامارا با حضور مقامات دولتی و ورزشی روسیه راه‌اندازی خواهد کرد. این مراسم در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با حضور هواداران فوتبال در شهر سامارا برگزار می‌شود.

ایوان کوردوبا بیشتر دوران فوتبالی خود را در تیم اینتر ایتالیا در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ گذراند. ۳۰۰ بار برای تیم اینترمیلان به میدان رفت و پنج‌بار قهرمان سری A ایتالیا شد. در سال ۲۰۱۰ میلادی نیز لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد. در سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۰ میلادی نیز ۷۳ بازی برای تیم ملی کلمبیا انجام داد.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ حضور ۱۷ هزار تماشاگر در نخستین بازی آزمایشی ورزشگاه ولوگوگراد است.

شنبه آینده بازی هفته سی‌وچهارم لیگ دسته‌اول روسیه میان تیم‌های روتور و لوخ در ورزشگاه ولگوگراد برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود ۱۷ هزار تماشاگر شاهد این بازی باشند.

جام جهانی ۲۰۱۸ در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.