با پایان مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، ترکیب تیم منتخب دور برگشت از این مرحله مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت ESPN در پایان بازی‌های دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ترکیب تیم منتخب این دور را اعلام کرد که در این تیم دو تیم از تیم‌های صعود کننده، لیورپول و رم و یک تیم از تیم‌های حذف شده، یوونتوس بیشترین نماینده را دارند و رئال مادرید، تیمی که همچون فصل گذشته صعود پرحرف و حدیثی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها داشته حتی یک نماینده هم ندارد.

در ترکیب تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا، جان لوئیجی بوفون سنگربان و کاپیتان یوونتوس که چهارشنبه شب تیمش با وجود پیروزی ۳ بر یک در خانه رئال مادرید و به خاطر تصمیم داور مسابقه برای اعلام یک پنالتی مشکوک به سود کهکشانی‌ها در وقت‌های تلف شده از صعود به مرحله نیمه‌نهایی باز ماند، به عنوان دروازه‌بان قرار گرفته است.

در سمت راست خط دفاعی ترنت الکساندر آرنولد مدافع تیم لیورپول قرار گرفته که سه‌شنبه شب در خانه منچسترسیتی عملکردی تحسین‌برانگیز داشت.

در مرکز این خط نام یکی دیگر از مدافعان لیورپول، دژان لوورن دیده می‌شود که او نیز مانند آرنلود سهم بسزایی در موفقیت قرمزپوشان مرسی‌ساید برای کسب پیروزی در ورزشگاه اتحاد داشت.

کاستا مانولاس، مدافع تیم فوتبال رم که یکی از ۳ گل پیروزی تاریخی تیمش در خانه مقابل بارسلونا را زد و منجر به صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی شد، دیگر بازیکنی بوده که در خط دفاعی تیم منتخب این هفته یوفا قرار گفته است.

با حضور رافینیا، دفاع چپ بایرن مونیخ که چهارشنبه شب در خانه مقابل سویا به بسته ماندن دروازه باواریایی‌ها کمک کرد، خط دفاعی تیم هفته لیگ قهرمانان اروپا کامل می‌شود.

در خط میانی تیم هفته لیگ قهرمانان اروپا بلیز متویدی از یوونتوس، دانیله دروسی از رم و هم تیمی او راجا ناینگولان قرار گرفته‌اند. دروسی و ناینگولان در شب پیروزی خانگی جالوروسی برابر بارسلونا تأثیر بسزایی داشتند به خصوص کاپیتان ایتالیایی کهنه‌کار تیم که یکی از گل‌های نماینده ایتالیا را از روی نقطه پنالتی زد. متویدی، هافبک فرانسوی یوونتوس هم یکی از بهترین بازی‌های این فصل خود را در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید انجام داد سنگین‌ترین شکست خانگی کهکشانی‌ها در رقابت‌های اروپایی طی چند فصل اخیر رقم بخورد.

خط حمله تیم منتخب دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز سه مهره دارد که دو نفر آنها از سری A هستند و دیگری از لیگ برتر جزیره.

در سمت چپ این خط ماریو ماندزوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس قرار دارد که دو گل از سه گل پیروزی ۳ بر یک بانوی پیر را در مادرید به ثمر رساند. در سمت راست محمد صلاح ستاره این روزهای لیورپول قرار گرفته که سه‌شنبه در ورزشگاه سوهان روح بازیکنان منچسترسیتی بود و یکی از دو گل برتری ۲ بر یک تیمش را زد. پست مهاجم نوک تیم منتخب این هفته لیگ قهرمانان هم به ادین ژکویی تعلق گرفته است استارت بازگشت خانگی تاریخی جالوروسی را مقابل بارسلونا زد و گل نخست برد تیمش را به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.