سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست سرمربیان المپیکی کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد که آماده سازی تیم در فوتبال از همه چیز مهتر است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست سرمربیان المپیکی کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد که آماده سازی تیم در فوتبال از همه چیز مهتر است. به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، آخرین روز از نشست سرمربیان المپیکی کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصتی شد برای حاضران تا کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از تجربیات زیادی که به همراه تیم ملی پرتغال، منچستر یونایتد و رئال مادرید به آنها بگوید.

کی روش در ابتدای به اهمیت بالای آماده سازی زودهنگام اشاره کرد و گفت: هیچ چیزی در فوتبال به اندازه آماده سازی تیم اهمیت ندارد. کماکان فوتبال آسیا با چالش های جدیدی مواجه است. این چالش‌ها راه حل هایی جدید را طلب می‌کند.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: بازیکنان شالوده و اصل تمام های چیزهایی است که در خلال این نشست بیان کردم. امیدوار هستیم تا به مربیان آسیایی صدای رساتری را تزریق کنیم تا بتوانند به صورت یکپارچه و متحد در عملکرد بازیکنان آسیایی پیشرفت را به وجود بیاورند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.