برخی هواداران تراکتور سازی از شهرهای استان فارس صبح امروز راهی جم شده اند در حالی که ظرفیت ورزشگاه برای هواداران تراکتورسازی ۱۵۰۰ نفر اعلام شده است.

برخی هواداران تراکتور سازی از شهرهای استان فارس صبح امروز راهی جم شده اند در حالی که ظرفیت ورزشگاه برای هواداران تراکتورسازی ۱۵۰۰ نفر اعلام شده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از جم،امروز هوای جم در زمان مسابقه ۲۰ درجه بالای صفر است و بازی به احتمال زیاد در شرایط بارانی برگزار خواهد شد.

اداره کل مدیریت بحران استان بوشهر برای عصر امروز در مناطق استان بوشهر و به خصوص جم که نسبت به بنادر تفاوت دارد و کوهستانی است نسبت به آبگرفتگی معابر هشدار داده است.

هواشناسی استان بوشهر در طی امروز و ساعات برگزاری مسابقه پارس جنوبی و تراکتورسازی از احتمال وزش شدید باد در ورزشگاه نیز خبر داده است.

در حال حاضر هوای شهر جم کاملا ابری و گرد و خاکی است و نم نم باران نیز شروع شده که با آغاز مسابقه احتمال شدت یافتن بارندگی ها در شهر جم وجود دارد.

در های ورزشگاه راس ساعت ۱۳ باز و هم زمان نیز بلیط فروشی آغاز شد.

با توجه به شرایط جوی در حالی که حدود ۲ ساعت تا آغاز مسابقه زمان باقی مانده هیچ هواداری در ورزشگاه و خیابان های منتهی به استادیوم دیده نمی شود.

 

برخی نهادهای فرهنگی و ورزشی مجتمع مسکونی پارس جم به دلیل برگزاری این مسابقه تعطیل شده است.

نیروی انتظامی و حراست مجتمع مسکونی پارس جم برخی خیابان های منتهی به ورزشگاه را مسدود کرده اند.

برخی هواداران تراکتور سازی از شهرهای استان فارس صبح امروز راهی جم شده اند. ظرفیت ورزشگاه برای هواداران تراکتورسازی ۱۵۰۰ نفر اعلام شده است.

بلیط بازی با طرح جدید و در بادجه های بلیط فروشی اطراف ورزشگاه تختی جم به قیمت ۵ هزار تومان به فروش می رسد.

بلیط های VIP نیز برای عموم مردم با قیمت ۱۰هزار تومان در باجه های اطراف ورزشگاه به فروش می رسد.

حدود ۱۰۰ دانش آموز خردسال مدرسه ی شهید علمداری شهر جم امروز برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه می روند.

این دیدار روز شنبه ۹۶/١٢/٠٥ ساعت ١٥:٣٠ در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.