مربی تیم فوتبال مشکی پوشان مدعی شده است که اگر موقعیت‌های این تیم در پنج بازی اخیر تبدیل به گل شده بود، آنها جزو تیم‌های بالای جدول بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش اکبرپور در خصوص شکست ۲ بر یک مشکی‌پوشان مشهد مقابل پیکان گفت: ما خیلی خوب و بابرنامه بازی کردیم، اما متأسفانه بعضی وقت‌ها نمی‌شود. آن اتفاقی که دوست دارید رقم بخورد، رقم نمی‌خورد. اگر امروز آمار بگیرند، درصد مالکیت توپ ۸۰ به ۲۰ به سود ما بود.

وی در خصوص اینکه تیم مشکی‌پوشان در این بازی همه کار کرد، پنالتی داد، پنالتی گرفت و موقعیت هم خراب کرد، اظهار داشت: ما امروز خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و روی اشتباهات فردی خودمان باختیم. به اعتقاد شخصی‌ام ما در پنج بازی اخیر بدشانس بودیم و اگر در این بازی‌ها موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل می‌کردیم، اکنون جزو پنج شش تیم بالای جدول بودیم. متأسفانه این اتفاق رقم نخورده، اما از این خوشحالم که تیم ما خیلی تاکتیکی است و خوب فوتبال بازی می‌کند.

مربی تیم مشکی پوشان درباره اینکه بازیکنان این تیم موقعیت‌هایی که به دست می‌آوردند تبدیل به گل نکردند، خاطرنشان کرد: به هر حال اگر می‌خواهید بزرگ شود، باید بزرگ فکر کنید. فوتبالیست خارجی یا بازیکن بزرگ ملی، موقعیت خود را تبدیل به گل می‌کند. دیدید که بازیکن خارجی آنها موقعیتی که به دست آورد را راحت به گل تبدیل کرد، اما بازیکن ما موقعیت به دست آورد و گل نکرد. فرق این بازیکنان همینجا مشخص می‌شود که ما نمی‌توانیم موقعیت‌مان را گل کنیم.

اکبرپور در خصوص داوری این مسابقه تصریح کرد: داوری بد نبود و خوب بود و مشکلی نداشت. هم پنالتی آنها درست بود و هم پنالتی ما و به نظرم داور اشتباهی در این بازی نکرد.

وی در واکنش به این مسئله که آیا هدایت مشکی پوشان در این شرایط سخت ریسک نبود، گفت: ریسک بود اما خدا را شکر تجربه خیلی خوبی شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )