رئیس‌جمهور روسیه در صحبت‌های خودمانی با بچه‌های تیم قهرمان یتیم‌ خانه‌های جهان از تاثیرگذاری ورزش‌های رزمی گفت و وعده‌ای ویژه نیز به آنها داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری اسپورت روسیه، ولادیمیر پوتین در دیدار با اعضای تیم فوتبال توتم در شهر کراسنویارک از برگزاری جلسه‌ای با رئیس فیفا در آینده نزدیک در شهر سوچی خبر داد که موضوع آن آماده‌سازی روسیه برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ است.

تیم توتم در سال ۲۰۱۶ میلادی قهرمان مسابقات یتیم‌های خانه و مدارس شبانه‌روی جهان شد و رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با اعضای این تیم اعلام کرد که شاید جانی اینفانتینو علاقمند به ملاقات با آنها باشد.

اعضای تیم توتم از ولادیمیر پرسیدند آیا امکان دیدار آنها با رئیس فیفا در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه وجود دارد که وی این‌گونه پاسخ داد: تلاش می‌کنیم تا این اتفاق رخ دهد. البته اینفانتینو می‌خواهد به سوچی بیاید و با او درباره شما به عنوان قهرمانان آینده فوتبال جهان صحبت خواهم کرد.

بچه‌های تیم تونم سپس رئیس‌جمهور روسیه با این پرسش مواجه کردند که تمرین‌های طولانی و ورزش‌های رزمی چه کمکی به او در زندگی کرده است.

ٰولادیمیر پوتین در پاسخ با خنده گفت: می‌بینید که به من کمک کرده است. این بدین معنی است که بر اساس نتایجی که در زندگی‌‌ام به دست آوردم.

وی درباره تفاوت‌ ورزش‌های گروهی و فردی خطاب به اعضای تیم فوتبال توتم گفت: ورزش‌های گروهی جذاب، رقابتی و هیجان‌انگیز است. در ورزش‌های رزمی شما باید توانمندی‌های زیادی داشته باشید و حمایتی هم در کار نیست. فقط شما و رقیب‌تان در میدان هستید. همه چیز بستگی به خود شما دارد. شما باید در ورزش دنبال جنبه‌های مثبت باشید. فقط ورزش مهم نیست و رفتار کردن اهمیت بیشتری دارد. اگر واقعا نیمی از زندگی‌تان را صرف این مساله کنید سپس نتیجه هم به دست خواهد آمد. برای شما آرزوی بهترین نتایج را دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.