کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم بازیکنان استقلال با این نتایج خوب دچار غرور نشوند.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیروزی تیم استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان گفت: یک بازی روان و شناور را از استقلال تهران شاهد بودیم. بازیکنان استقلال در طول این دیدار کاملا بر توپ و زمین مسلط بودند و اعتقاد دارم که آبی پوشان اهوازی تنها یک یا دو موقعیت گلزنی داشتند که آن هم با درخشش حسین حسینی به جایی نرسید.

وی تاکید کرد: استقلال در چند بازی اخیر خود به خوبی از نقاط زمین استفاده می کند. تعویض بازی از جناحین، حریفان این تیم را دچار سردرگمی می کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد حسین حسینی هم گفت: گلر استقلال جوان اما از تجربه خوبی برخوردار است و آن را باید به این حساب گذاشت که در کنار دروازه‌بانان بزرگی تمرین کرده و توانسته نکات خوبی از آنان بیاموزد و حالا در اوج جوانی به یک دروازه بان با تجربه تبدیل شده است. عملکرد او در دیدارهای اخیر فوق العاده است و مطمئنا اگر این روند را بدون حاشیه ادامه دهد مسافر جام جهانی به روسیه خواهد بود.

بیانی در خصوص دیدار آبی پوشان برابر تراکتورسازی تبریز که جمعه برگزار خواهد شد، گفت: مطمئنم شاهد یک بازی خوبی از دو تیم خواهیم بود. تراکتور مقابل پرسپولیس شکست خورد و حالا می خواهد در تبریز مقابل استقلال و هوادارانش بازنده نباشد اما استقلال این روزها روند رو به رشدی دارد. شاگردان وینفرد شفر از هماهنگی کامل برخوردارند و تنها به پیروزی فکر می کنند اما امیدوارم بازیکنان این تیم دچار غرور نشود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )