در فاصله کمتر از یکماه برای چندمین بار در مالکیت باشگاه سپیدرود تغییراتی ایجاد شد و این‌بار سهام این باشگاه به طور کامل در اختیار جواد تن زاده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، عمر حضور کیومرث بیات در فوتبال بعنوان مالک سپیدرود بسیار کوتاه بود. وی که چندی پیش ابتدا بعنوان خریدار سپیدرود پیش آمد و قبل از این که مالکیتش بر این تیم محرز شود تغییرات گسترده‌ای در کادر فنی آن ایجاد کرد و سپس عنوان شد وی تنها می تواند ۲۰ درصد از سهام این باشگاه را داشته باشد، حالا عملا هیچ سهمی از مالکیت سپیدرود ندارد.

طی جلسه‌ای که با حضور مسعود رهنما مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، میرشهاب مومنی مالک قانونی باشگاه و جواد تن‌زاده در رشت برگزار شد، در نهایت مقرر گردید سهام این باشگاه به صورت کامل در اختیار جواد تن زاده قرار بگیرد و در این صورت جلسه هیج نامی از بیات بعنوان سهام دار دیده نمی شود تا عمر حضور وی در باشگاه سپیدرود خیلی کوتاه باشد.

تیم فوتبال سپیدرود در پایان هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر با ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و خطر سقوط به دسته پایین تر این تیم را تهدید می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.