رئیس باشگاه رئال مادرید اظهارنظری انجام داد که می‌تواند نشانه‌ای از عدم فعالیت قهرمان اروپا در بازار زمستانی برای خرید بازیکن جدید باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید پس از قهرمانی این تیم در جام جهانی باشگاه‌ها در امارات از عدم نیاز تیمش به جذب بازیکن جدید گفت. پرس در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: همه به ما می‌‌گویند که ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم، تیم ما قهرمان است و در فینال‌ها بهترین نمایش‌ها را ارائه می‌کند. این درست است و ما به بردن فینال‌ها عادت کرده‌ایم.

تا آغاز به کار بازار نقل و انتقالات زمستانی ماه ژانویه تنها چند هفته دیگر باقیست و شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه رئال مادرید برای جذب چند بازیکن جدید دست به کار خواهد شد. در اظهارات پرس اما نشانه‌ای از تمایل وی به انجام چنین کاری دیده نمی‌شد. رئیس کهکشانی‌ها ادامه داد: همه تیم‌ها مستعد تقویت و پیشرفت هستند اما زمانی که اوضاع خوب پیش می‌رود، بهترین کار این است که دست به چیزی نزنید و بگذارید همان گونه بماند. ما بازیکنان جوانی داریم که به زودی پیشرفت خواهند کرد و حالا می‌خواهیم از چیزهایی که داریم، لذت ببریم.

رئال مادرید با تک گل رونالدو فینال را برد و همین بهانه‌ای شد تا پرس بار دیگر از ستاره پرتغالی تیمش حمایت کند. او تأکید کرد: زیر سؤال بردن کریستیانو، زیر سؤال بردن رئال و تمام فوتبال است. او همیشه جاه‌طلبی و انگیزه‌اش را نشان داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.