کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بعد از قرعه ‏کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبتها و گزارشات زیادی درباره تیم‌های برنده و بازنده این مرحله منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، قرعه‏ کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم‎ها حریفانشان را شناختند. وب سایت گل اما در مطلبی برنده‌ها و بازنده‎های این قرعه‏ کشی را معرفی کرده که در زیر به ‌آن‌‎ها اشاره می‏ شود:

برنده ‏ها

منچستریونایتد و منچسترسیتی: دو تیم شهر منچستر اگر در حد و اندازه خودشان باشند می‎توانند حریفان را شکست دهند. هر دو قرعه خوبی هم دارند، یونایتد با سویا و سیتی باید با بازل بازی کند و هر دو می‎توانستند قرعه بدتر از این هم داشته باشند.

بایرن مونیخ: این تیم در مرحله گروهی دوم شد و انتظار می‎رفت کارش سخت باشد. اما باید گفت وقتی با بشیکتاش همبازی شد نفسی راحت کشید. البته کار در ترکیه برای بایرن آسان نیست، اما باواریایی‌ها می‏ توانستند قرعه خیلی بدتری داشته باشند.

بازنده‌ها

چلسی: این تیم بعد از قهرمانی فصل گذشته در انگلیس در این فصل عملکرد قابل قبولی در لیگ نداشته و امیدشان به لیگ قهرمانان بوده است. اما حالا باید با بارسلونایی بازی کند که با والورده یکی از بهترین تیم‎های تاریخش را دارد.

رئال مادرید: این تیم فصل را خوب شروع نکرده و فراز و نشیب‌هایی را تجربه کرده است. احساس می‏شد رئال در حال بازگشت دوباره به اوج است، اما در مسیر بازگرداندن انگیزه به این تیم و بازیکنانش اگر تیمی ضعیف‎تر از پاری‎سن ژرمن هم بازی‎شان می‎شد بهتر بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.