بعد از قرعه ‏کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبتها و گزارشات زیادی درباره تیم‌های برنده و بازنده این مرحله منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، قرعه‏ کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم‎ها حریفانشان را شناختند. وب سایت گل اما در مطلبی برنده‌ها و بازنده‎های این قرعه‏ کشی را معرفی کرده که در زیر به ‌آن‌‎ها اشاره می‏ شود:

برنده ‏ها

منچستریونایتد و منچسترسیتی: دو تیم شهر منچستر اگر در حد و اندازه خودشان باشند می‎توانند حریفان را شکست دهند. هر دو قرعه خوبی هم دارند، یونایتد با سویا و سیتی باید با بازل بازی کند و هر دو می‎توانستند قرعه بدتر از این هم داشته باشند.

بایرن مونیخ: این تیم در مرحله گروهی دوم شد و انتظار می‎رفت کارش سخت باشد. اما باید گفت وقتی با بشیکتاش همبازی شد نفسی راحت کشید. البته کار در ترکیه برای بایرن آسان نیست، اما باواریایی‌ها می‏ توانستند قرعه خیلی بدتری داشته باشند.

بازنده‌ها

چلسی: این تیم بعد از قهرمانی فصل گذشته در انگلیس در این فصل عملکرد قابل قبولی در لیگ نداشته و امیدشان به لیگ قهرمانان بوده است. اما حالا باید با بارسلونایی بازی کند که با والورده یکی از بهترین تیم‎های تاریخش را دارد.

رئال مادرید: این تیم فصل را خوب شروع نکرده و فراز و نشیب‌هایی را تجربه کرده است. احساس می‏شد رئال در حال بازگشت دوباره به اوج است، اما در مسیر بازگرداندن انگیزه به این تیم و بازیکنانش اگر تیمی ضعیف‎تر از پاری‎سن ژرمن هم بازی‎شان می‎شد بهتر بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.