آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: گسترش فولاد تیم جنگنده ای بود و مقابل ما بازی خوبی انجام داد اما بازیکنان استقلال به مراتب بهتر بودند و پیروزی حق آنها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ساشا اولیور شفر پس از پیروزی دو بر صفر استقلال برابر گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی گفت: آبی پوشان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند به یک برد شیرین دست پیدا کنند.

وی گفت: همه بازیکنان استقلال آنچه را که سرمربی از آنان خواسته بود در زمین پیاده کردند و همین مسئله باعث شد تا به یک برد حساس دست پیدا کرده و خود را به اواسط جدول برسانند.

آنالیزور استقلال تاکید کرد: نیمه دوم کاملا بازی در اختیار ما بود و با توجه به اینکه هوا بسیار سرد بود و این مسئله روی عملکرد بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود اما آنها خواسته های سرمربی را در زمین پیاده کردند و به پیروزی هم رسیدند.

وی در خصوص تیم گسترش فولاد هم گفت: گسترشی ها بسیار جنگنده ظاهر شدند و فوتبال خوبی از خود به نمایش گذاشتند و مشخص بود سرمربی این تیم آنالیز خوبی را از استقلال برای بازیکنانش تشریح کرده بود اما ما بهتر بودیم و از موقعیت های بدست آمده استفاده کرده و پیروز میدان شدیم.

ساشا شفردر پایان خاطرنشان کرد: این برد برای ما تمام شده و باید از فردا تمرینات خود را برای دیدار برابر پیکانی انجام دهیم که بازی این هفته خود را واگذار کرده و مطمئنا با انگیزه بالایی، خود را آماده دیدار برابر ما خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.