مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم برابر استقلال به برتری برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد فلاحت زاده پس از شکست دو بر صفر امشب گسترش فولاد تبریز مقابل استقلال تهران در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: ما موقعیت های خوبی داشتیم و اگر از این دو سه موقعیت استفاده می کردیم می توانستیم برنده باشیم. امروز هم با توجه به جوان بودن تیم باختیم. قطعا در ادامه کار دنبال برطرفکردن نقاط ضعف تیم هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنان گسترش تمایل داشتند که تماشاگران استقلال هم حضور داشتند تا با حضور آنها انگیزه بالایی برای بازی کردن پیدا می کردند. با این حال تیم ما نسبت به دیدارهای قبلی خوب بازی نکردیم و نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کنیم.

فرشاد فلاحت زاده در ادامه تصریح کرد: می خواهیم شرایط را بهتر کنیم اما نیاز به بازیکنان جدید داریم. امیدوارم با آنها بتوانیم به رتبه های بالای جدول برسیم. فکر می کنم بتوانیم جز ۵ تیم بالای جدول شویم.

وی درباره شرایط بازیکنان مصدوم این تیم اظهار داشت: اندو تیموریان شرایط بسیار خوبی دارد اما چون از تیم جدا بود نیاز به زمان دارد تا به شریط بازی کردن برسد. میلاد فخرالدینی و نقی زاده و امین خطیبی هم می توانند در نیم فصل دوم به جمع ما اضافه شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.