سرمربی سیاه جامگان مشهد گفت: با اینکه بازی را در اختیار داشتیم اما فقط یک شانس گلزنی مقابل سایپا به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرزبان پس ازشکست یک بر صفر تیمش برابر سایپای تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر، گفت: از زمانی که من آمدم مشکلات بزرگی را تحمل کردیم و امیدوارم هر چه زودتر مسائل حاشیه ای از تیم ما برود. البته بازی خوبی انجام دادیم و بر بازی مسلط بودیم اما متاسفانه تنها یک شانس مسلم گلزنی داشتیم که آن را از دست دادیم.

وی تاکید کرد: ما فوتبال خوبی بازی می کنیم اما به گل دست پیدا نمی کنیم. باید برای نیم فصل، تیم خود را تقویت کنیم تا بتوانیم شروعی خوب در ادامه لیگ داشته باشیم.

مرزبان در خصوص مشکلات باشگاه سیاه جامگان هم گفت: باید برای نیم فصل، تیم خود را تقویت کنیم و بر مشکلات قائل شویم. بدنبال جذب دو بازیکن گرجستانی هستیم تا آنها را در نیم فصل به خدمت بگیریم. البته یک بازیکن آلمانی هم مد نظر ما است که قرار است با او نیز صحبت کنیم و سپس در مورد پیوستن او به سیاه جامگان خبر دهیم.

سرمربی سیاه جامگان مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی ها نمی خواهند آرامش به تیم ما بازگردد. روزِ بازی با استقلال درِ باشگاه را پلمپ می کنند و آن حواشی را برای ما بوجود می آورند و انگار دوست ندارند تیم شهرستان در لیگ برتر موفق باشد.

وی در پایان گفت: به سایپا تبریک می گویم. آنها نمایش خوبی از خود ارائه دادند و توانستند از موقعیت خود استفاده کرده و به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.