بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به مسابقه حساس این تیم مقابل پرسپولیس تهران گفت: در این مسابقه برای کسب پیروزی و تداوم صدرنشینی به میدان می‌رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر جمعه در نشست خبری قبل از مسابقه با تیم پرسپولیس تهران اظهار داشت: بازی حساسی را مقابل تیم پرسپولیس داریم و امیدواریم موفق به کسب هر سه امتیاز شویم.

وی حضور و حمایت تماشاگران را در این مسابقه بسیار مهم دانست و اضافه کرد: امیدواریم با حمایت هواداران پرشورمان به آنچه مد نظر داریم در این مسابقه دست یابیم و هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: بازی مقابل تیم پرسپولیس بازی بزرگی است و در این هفته تیم های اول و دوم جدول با هم بازی دارند که دارای جذابیت‌های خاص خود است.

وی گفت: ما همان ابتدا اعلام کردیم که با تیم‌های مدعی رقابتی نداریم ولی جدول به گونه‌ای رقم خورد که ما رقیب پرسپولیس هستیم و کوتاه نخواهیم آمد و سعی می‌کنیم بازی خوبی را ارائه دهیم و تیم برنده بازی باشیم.

تارتار اضافه کرد: امروز در فوتبال دنیا نتایج را بازیکنان رقم می‌زنند و مربی هر چقدر با بازیکن بی‌کیفت کار کند نتیجه‌ای نخواهد داشت و حتما بازیکنان ما با کیفیت است که اینجای جدول هستیم.

وی گفت: تجربه بازیکنان ما از تیم‌های مدعی کمتر است ولی کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند. افتخار می‌کنیم اینجای جدول هستیم و باید بدون استرس بازی‌های خوبمان را ادامه دهیم و روندمان تداوم داشته باشد.

تارتار افزود: من یک پرسپولیسی هستم ولی امروز پیراهن پارس جنوبی بر تن من است و همه تلاشم را برای موفقیت این تیم خواهم کرد و از همه هواداران می‌خواهم که لباس زرد بپوشند و حامی ما باشند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد وضعیت محرومان و مصدومان این تیم خاطرنشان کرد: محروم نداریم و فقط یک مصدوم داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.