هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: می‌خواهیم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم تا ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نتایج نه چندان خوب ذوب‌آهن در لیگ امسال گفت: قبول دارم که ما از لحاظ امتیازگیری عملکرد چندان خوبی نداشتیم و قرار گرفتن در رده هفتم جدول برای ذوب‌آهن چندان خوشایند نیست. البته کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه نهایت تلاش‌شان را به خرج می‌دهند و ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آینده این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

بوحمدان در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن مشکل فنی دارد، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و امیر قلعه‌نویی هم یک مربی باتجربه است که کارش را به خوبی انجام می‌دهد. ما در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم و در بعضی بازی‌ها نیز اشتباهاتی داشتیم که به ضررمان تمام شد. مطمئنم که روزهای خوب ذوب‌آهن از راه می‌رسد و ما استارت نتایج خوب‌مان را از هفته دوازدهم می‌زنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان در مورد اینکه ذوب‌آهن امسال چه هدفی را دنبال می‌کند، اظهار داشت: فعلاً زود است در این مورد صحبت کنیم. هدف ابتدایی ما این است که به بالای جدول برسیم و در نیم‌فصل دوم می‌خواهیم بهترین نتایج را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.