شاگردان مائوریسیو پوچتینو در خانه خود عقاب‌های لندنی را از پیش‌رو برداشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ورزشگاه ومبلی شهر لندن بعدازظهر امروز (یکشنبه) محل تقابل دو تیم تاتنهام و کریستال‌پالاس در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس بود که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر اسپرزها به پایان رسید. هیونگ مین‌سون کره‌ای با گلی که در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند، تاتنهام را به پیروزی در دربی لندن سوق داد.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو شمار امتیازات خود را با این برد به عدد ۲۳ رساندند و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به منچستریونایتد در مکان سوم جدول باقی ماندند. عقاب‌های لندن هم چهار امتیازی باقی ماندند و از مکان آخر جدول ۲۰ تیمی لیگ برتر تکان نخوردند.

در ادامه این مسابقات امشب، از ساعت ۱۷:۴۵ منچسترسیتی صدرنشین در ورزشگاه اتحاد از آرسنال میزبانی می‌کند، از ساعت ۲۰ چلسی در استمفوردبریج به مصاف منچستریونایتد می‌رود و در بازی پایانی هفته از ساعت ۲۰ اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک پذیرای واتفورد است.

در جدول این مسابقات، منچسترسیتی با سرمربیگری پپ گواردیولا با ۲۸ امتیاز صدرنشین است و منچستریونایتد با ۲۳ امتیاز (تفاضل گل ۱۹+) و تاتنهام با ۲۳ امتیاز (تفاضل گل ۱۳+) به ترتیب در رده‌های دوم و سوم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.