مدافع ملی‌پوش روسونری بر این باور است که میلان هنوز به آن خودباوری لازم نرسیده است.

به گزاری خبرگزاری تسنیم، لئوناردو بونوچی که در این تابستان از یوونتوس به میلان پیوست، در پی تساوی بدن گل شب گذشته (پنجشنبه) این تیم در خانه «آاِک» یونان در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ اروپا به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: هر دو بازی رفت و برگشت مقابل «آاِک» عجیب بود. آنها اغلب در تلاش برای یارگیری نفر به نفر بودند و به غیر از خط دفاعی ما، در همه جای زمین ما را تحت‌فشار قرار دادند. می‌دانستیم که بازی دشواری خواهد بود، اما یک امتیاز خوب کسب کردیم و از حالا روی بازی با ساسولو تمرکز خواهیم کرد. می‌خواهیم در سری A به مسیر درست بازگردیم.

مدافع میلان که با پایان دو جلسه محرومیتش به دلیل ضربه‌ای که با آرنج در بازی با جنوا به صورت آلیاندرو روسی، مدافع حریف زد، اکنون به ترکیب روسونری در رقابت‌های سری A بازخواهد گشت، اظهار داشت: در طول این دو هفته به لحاظ فیزیکی و روانی گام‌های مهمی برداشتم، هرچند هنوز جای پیشرفت دارم. از عملکردم در این بازی هم راضی هستم.

مدافع پیشین یوونتوس در حمایت از مونتلا که این روزها به دلیل نتجیه نگرفتن میلان تحت‌فشار است، تأکید کرد: اینکه ما در زمین می‌ایستیم و کاری نمی‌کنیم که ایده سرمربی نیست. باید مجدداً به فکر کسب نتایج باشیم و آن شور و شوقی که در تور پیش‌فصل داشتیم را از نو به دست آوریم. من کیفیت زیادی در این تیم می‌بینم، اما کمی فاقد شخصیت و اعتماد به نفس لازم به هنگام در اختیار داشتن توپ هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.