ساکت پیام تقدیر و تشکر فدراسیون را صادر کرد/ دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال پیامی از همکاری، همیاری و میزبانی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و باشگاه مس سونگون تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال پیامی از میزبانی هیات فوتبال آذربایجان شرقی و باشگاه مس سونگون به منظور برگزاري مسابقات مقدماتي فوتسال جام ملتهاي فوتسال آسيا در تبريز تقدیر و تشکر کرد.

در قسمتی از متن پیام دبیر کل فدراسیون فوتبال آمده است: با توجه به برگزاري مسابقات مقدماتي فوتسال جام ملتهاي فوتسال آسيا در تبريز شاهد تلاش ارزشمند و همه جانبه اداره كل ورزش و جوانان استان، مسئولين و همكاران پر تلاش در هيات فوتبال آذربايجان شرقي، همیاری و همکاری ارزشمند باشگاه مس سونگون در ميزباني استاندارد و موفق مسابقات بودیم. بر همین اساس مراتب سپاسگزاري فدراسيون فوتبال و مسئولين فوتبال كشور را به اين عزيزان اعلام مي كنیم.

همچین صمیمانه از تلاش‌های همکاران در اداره کل ورزش جوانان، هیات فوتبال استان، استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، یگان ویژه، آتش‌نشانی، اورژانس، اتوبوسرانی، صدا و سیما، مطبوعات، خبرنگاران و هواداران غیور تبریزی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.