مختاری: اکتاویو به کمتر از قهرمانی راضی نمی شود/

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد علی مختاری، برترین بازیکن و آقای گل مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا ۲۰۱۷ درباره روند آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در رقابتهای بین قاره ای جهان گفت: سومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی در حالی برگزار می شود که بازیکنان پس از رقابتهای لیگ برتر با آمادگی خوبی در اردو حضور دارند و تمرینات مطلوبی را زیر نظر مارکو اوکتاویو پیگیری می کنیم.

وی درباره میزان آمادگی خود و بازیکنان در اردو تیم ملی پیش از اعزام به امارات گفت: از آمادگی خوبی برخوردار هستم و با انگیزه تمریناتم را برگزار می کنم تا بار دیگر افتخار آفرین باشم. بازیکنان تیم ملی نیز با تلاش بالا تمرینات خود را برگزار کرده و به مرز آمادگی نهایی رسیده اند.

مختاری در خصوص همگروهی ایران با تیم های مکزیک، پاراگوئه و روسیه در گروه دوم رقابتها گفت: بازی با هر تیمی مشکلات و سختی خودش را دارد. هدف ما موفقیت در این دروه از بازیها است و بدون شک در این گروه، بازی با تیم روسیه که یکی از قدرت های جهان محسوب می شود سخت خواهد بود.

وی ادامه داد:  هدف ما کسب مقام قهرمانی است و با توجه به اینکه سطح مسابقات جام بین قاره ای بسیار بالا است، بهترین تیم ها حضور دارند و ما کار سختی را در این تورنمنت بزرگ پیش روی خود داریم. 

مختاری تاکید کرد : از طرفی هم اکتاویو مربی ای نیست که به مقام دوم یا سومی راضی باشد که بر همین اساس تمرینات ویژه ای را در دستور کاری بازیکنان قرار داده تا با آمادگی بالا در این دوره از مسابقات حاضر شویم.

وی در پایان گفت: تنها تیمی که در این مسابقات کار بسیار سختی برابرش خواهیم داشت برزیل است و امیدوارم در مرحله نهایی به مصاف این تیم برویم و نمایش خوبی برابر این تیم داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.