در دیدار مقابل ایبار هم رونالدو گلی نزد تا در شب درخشش ایسکو و مارکو آسنسیو انتقادات از خط حمله رئال مادرید دوباره اوج پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رویترز بعد از بازی تیم فوتبال رئال مادرید مقابل ایبار و پیروزی این تیم گزارشی از بحران گلزنی در رئال مادرید تهیه کرده است. در این گزارش آمده: مثلث معتبر بی‌بی‌سی، مثلث خط حمله رئال مادرید متشکل از بیل، بنزما و رونالدو در رقابت‌های این فصل زیر فشار انتقادات است و این در حالی است که در حال حاضر بازیکنان دیگر و به خصوص جوانان رئال مادرید در حال درخشیدن و ثابت کردن خودشان هستند. این یعنی نسل جدیدی برای رئال مادرید روی کار آمده که آینده خوبی هم دارد.

در بازی روز یکشنبه دوباره برای مهاجمان رئال مشکلاتی وجود داشت و روز، روز آن‌ها نبود. کریم بنزما روی نیمکت بود تا مارکو آسنسیو ۲۱ ساله به جای او بازی کند، کسی که ایبار را مجبور کرد گل به خودی بزند. در میانه میدان هم ایسکو ۲۵ ساله بازی‎سازی تیم را انجام می‌داد.

گرت بیل هنوز مصدوم است و کریس رونالدو، بزرگ‎‌ترین ستاره رئال دوباره در گلزنی سردرگم بود. البته که ناتوانی او در گل زدن به لطف آسنسیو و ایسکو، جوانان این تیم کمتر به چشم آمد.

در روزهای اخیر مادرید شدیدا به هری کین، مهاجم تیم فوتبال تاتنهام نسبت داده شده بود و البته در آخرین خبر اعلام شد این تیم می‎خواهد مهاجمی به تیمش اضافه نکند و با همین بازیکنان به کارش ادامه دهد.

کریم بنزما عملکرد بدی در بازی با تاتنهام داشت و این باعث شد انتقادات از او زیاد شود. حتی وقتی گری لینکر، کارشناس فوتبال انگلیس از این بازیکن در توئیترش انتقاد کرد و مدعی شده فروش موراتا و نگه داشتن بنزما حماقت بوده است. اما زیدان از بازیکنش دفاع کرد و توضیح داد او اگر گل نزند هم در تیم نقشی موثر دارد. س

به هر حال حمایت از مثلث هجومی رئال مادرید در بیرون از زمین به بهترین شکل وجود دارد، اما تا اینجای کار این ۳ بازیکن در زمین برای تیمشان درخششی نداشتند. بلکه ایسکو، آسنسیو و دیگر بازیکنان بودند که رئال را تا همین جا هم پیش بردند.

آسنسیو حالا بالاتر از بی‌بی‌سی امید اصلی رئالی‎هاست، کسی که با ۳ گل زده بهترین گلزن تیمش است. رئال مادرید روی این بازیکنان نسل آینده از همین حالا حسابی ویژه باز کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.