سرمربی تیم فوتبال میلان درباره همتای کهنه‌کارش که به تازگی از بایرن مونیخ اخراج شده است، اظهارنظری طنز‌‌آمیزداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال اخراج کارلو آنچلوتی از سرمربیگری تیم فوتبال بایرن مونیخ، شایعاتی در خصوص احتمال بازگشت وی به میلان، تیمی که بزگترین افتخارات دوران مربیگری‌اش را با آن کسب کرد، منتشر شده است.

احتمال بازگشت کارلتو به روسونری چندان هم دور از ذهن نیست چرا که این تیم در این فصل با وجود خریدهای هنگفت تابستانی‌اش آن‌طور که باید و شاید انتظارات هواداران و مدیران باشگاه را برآورده نکرده است و در ۶ هفته سپری شده از فصل جدید ۲ بار متحمل شکست شده است.

وینچنزو مونتلا اما به این شایعات واکنشی آمیخته با طنز انجام داد. او در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس تیمش برابر رم که یکشنبه هفته پیش رو در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار می‌شود (ساعت ۱۹:۳۰) به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: کارلو کسی است که من به شدت برایش احترام و اعتبار قائلم. زمانی که کارم را به عنوان یک سرمربی آغاز کردم، او اولین سرمربی بود که به سراغش رفتم تا از او راهنمایی و کمک بگیریم. در چلسی که بود با من مانند یک برادر رفتار می‌کرد و از من پرسید که آیا می‌خواهم دستیارش باشم.

مونتلا ادامه داد: پس حالا اگر او بخواهد می‌تواند به میلان بیاید و دستیار من باشد چون من مشکلی ندارم. یک لبخند بزرگ برای کارلو که دوست من است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.