کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پس از حدود ده روز بازی سرکاری با نام فاتح تریم در نهایت نتیجه همان شد که همه گمان می‌بردند؛هیچ!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از کلی بازی بااسم فاتح تریم و بیش از ده روز کش دادن ماجرا ، استقلالی ها رسما پایان مذاکرات بااو را رسانه ای کردند. حالا که هنوز مشخص نشده آیا رضا افتخاری به ترکیه رفته بودهیا نه. اگر رفته برای چه کاری رفته ؟ خبر رسید مذاکرات منتفی شده است چون کمیتهفنی استقلال این مربی را نخواسته است.

امیر سلطانی که نماینده استقلال در این پروندهمذاکره بوده است گفته:« با وجود تلاش مدير عامل باشگاه و پيگيريهاي ايشان ، متاسفانه جذب اقاي فاتح تريم با مخالفت كميته فني رو برو شد و ايشان نيزإلزاما بايد به نظر كميته فني احترام بگذارند.»

اما چرا تریم را نخواسته اند؟ این دلیلهیجان انگیز تر است:« دلايل رد تريم از سوي كميته فني ،دستمزدبالآي(٤ميليون يورو) ايشان و همچنين عدم داشتن امكانات سخت افزاري مناسب براي استفادهبهينه از اين مربي با تجربه اعلام شد.»

این یعنی همان چیزی که از روز اول وجود داشت.حال آنکه در طول مذاکرات بارها گفته شد مشکل مالی خیلی دشوار نیست یا رقم این مربیاین ارقام نجومی نخواهد بود.

از همهمهمتر اینکه توضیحی داده نشده بود که این پروسه تامین پول قرارداد گرانقیمت مربیترک از سوی اسپانسرهای ترکیه ای به چه صورت بوده است ؟ این ۴ میلیون یورو که حالابه صور رسمی اعلام شده را گفته بودند قرار است شرکته های ترکیه ای فعال در ایرانبپردازند. این شرکت ها اما بر چه مبنایی قرار بود این رقم را بدهند؟ برایش گفتهبودند اسپانسرینگ محیطی و پیراهن و از بازی های دوستانه! درحالی که نرخ اسپانسرینگدر ایران و برای تیم های استقلال و پرسپولیس برای همه فضاهای تبلیغاتی شان نصف اینرقم نیسن ، درحالی که برگزاری یک بازی دوستانه ۱۰۰ هزار نفره با در نظر گرفته بلیتهای ۵۰ هزار تومانی و ورزشگاه لبریز از تماشاگر و با در نظر گرفتن حق پخش چنینمسابقه ای ، باز هم رقم سالانه این مربی ترم تامین نمی شود ، این سئوال ایجاد میشود که این روند طولانی مذاکرات چه دلیلی داشته است؟ استقلال که آه در بساط نداردآیا تمام این بازی را در پیش گرفته بود تا بحران بعد از منصوریان را از سربگذراند؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )