پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در سال‌هایی که برای استقلال بازی کردم هرگز پیش نیامده بود مدت زمان گل نزدن این تیم تا این اندازه طولانی شود.

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار پیش روی استقلال و پارس جنوبی جم اظهار داشت: هرچند تیم جنوبی تاکنون نتایج خوبی گرفته است، اما استقلال کافی است خودش باشد تا از این بازی نتیجه لازم را بگیرد. مشکل اینجاست آبی پوشان در این فصل هنوز نتوانسته‌اند در حد و اندازه خودشان فوتبال بازی کنند.

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص گل نزدن طولانی مدت تیم سابقش در لیگ برتر و همچنین ناکامی مهاجمان این تیم در گلزنی بیان داشت: این مشکل ریشه در مسائل روحی و روانی دارد. به اعتقاد من مهاجمان استقلال اعتماد به نفس شان را از دست داده‌اند. فشارهایی هم که در ورزشگاه و فضای مجازی به آنها می‌آید مزیدی بر علت شده و باعث شده تا مشکلات روحی آنها به حداکثر رسیده و اعتماد به نفس شان به طور کلی از بین برود.

وی افزود: باید تمرینات خاصی برای مهاجمان تعریف شود تا به آنها کمک شود به شرایط آرمانی بازگردند. مهاجمان این تیم بازیکنان بزرگی هستند و در گذشته توانمندی‌های شان را نشان داده‌اند. اگر اعتماد به نفس آنها بازگردد شرایط هم در این تیم کاملا دگرگون خواهد شد.

موسوی در ادامه گفت: در سال‌هایی که من برای استقلال بازی کردم هرگز پیش نیامد دوران گل نزدن ما طولانی شود. هیچ گاه با چنین بحرانی مواجه نشده بودیم. برای خود من هم پیش نیامد در فواصل طولانی گل نزنم. ولی درک می‌کنم این شرایط برای مهاجم بسیار سخت است. به خصوص اگر آن مهاجم در تیم بزرگی مثل استقلال بازی کند و به شدت زیر ذره بین باشد.

پیشکسوت استقلال یکی از راهکارهای خروج مهاجمان تیم سابقش از بحران را حمایت بیشتر هواداران دانست و بیان داشت: خیلی اوقات پیش می‌آید که هوادار ناخودآگاه و ناخواسته فشار روانی منفی بر تیم و بازیکن وارد می‌کند. برای استقلال و مهاجمانش هم چنین شرایطی پیش آمده است. به هواداران این تیم پیشنهاد می‌کنم این روزها نقش هواداری خود را بیشتر و پررنگ تر نشان دهند. اگر هواداران واقعا می‌خواهند تیم شان از بحران خارج شود پشت این تیم باشند و از همه اعضای ان حمایت کنند. شرایط هیچ تیمی با حمله و فحاشی و ناسزا گویی درست نشده که استقلال دومی‌اش باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )