اهواز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: وقتی تیمی شکست می‌خورد طبیعتاً حرفی نیز برای گفتن باقی نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار پنج شب پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: وقتی با این نتیجه شکست می‌خورید طبیعتاً حرفی نیز برای گفتن باقی نمی‌ماند. ما روی حرکتی بچه‌گانه و اشتباه مدافع و دروازه‌بان خود گل دوم را دریافت کردیم به همین دلیل از این شکست بسیار ناراحت هستم.

وی افزود: به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می‌گویم ولی فکر و ذهن از این لحظه معطوف به بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس است و باید از آن بازی مهم نتیجه بگیریم

کرانچار ادامه داد: در نیمه اول فرصت‌های خوبی برای گلزنی به دست آوردیم ولی برای از دست دادن آنها افسوس می‌خورم به خصوص اینکه سانترهای ما به خوبی مورد استفاده قرار نگرفت.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه آیا نتیجه این بازی عادلانه بود یا خیر نیز گفت: به نظر من عادلانه نبود و حتی ما بهتر از حریف بودیم و فرصت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم ولی به خوبی از آنها استفاده نکردیم.

کرانچار عنوان کرد: باید سعی کنیم روی خط حمله خود بیشتر کار کنیم و تلاش خود را معطوف تقویت این خط کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر تیم اهواز به پایان رسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )