اهواز - دو تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را داشتند در حالی در اهواز به مصاف هم رفتند که استقبال شایسته ای از این بازی به عمل نیامد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر تیم اهواز به پایان رسید.

* گل های این بازی را آرش افشین (۶۳) فرشاد جانفزا (۴+۹۰) برای فولاد به ثمر رساندند.

* این بازی را محمدحسین زاهدی فرد با کمک تورج عیوض محمدی و محمد هاشمی‌نسب سوت زد و در آن به آرش افشین، سینا مریدی و حامد لک (فولاد) و جلال‌الدین علی‌محمدی، رسول نویدکیا و ابوالخسن حعفری (سپاهان) کارت زرد نشان داد.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: حامد لک، فرزاد جعفری، عبدالله کرمی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، احمد عبدالله‌زاده، علی‌اصغر عاشوری (۷۷- ایمان مبعلی)، عبدالله ناصری، آرش افشین (۸۸- میلاد بدرقه) و رحیم زهیوی (۷۸- فرشاد جانفزا) وارد میدان شد.

* سپاهان اصفهان نیز در این بازی با ترکیب: لی اولیویرا، ابوالحسن جعفر، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی مقدم، سعید آقایی (۵۸- عارف غلامی)، علی کریمی (۷۴- مهرداد محمدی)، رافائل اسجولر (۶۷- رسول نویدکیا)، شاهین ثاقبی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مروان حسین و ساسان انصاری در برابر حریف صف آرایی کرد.

* فولاد و سپاهان با انگیزه بالایی مقابل هم قرار گرفته بودند تا با پیروزی در این مسابقه، حذف شدن از گردونه‌ی رقابت‌های جام حذفی را به فراموشی بسپارند و جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنند. فولاد خوزستان با ترکیبی کامل و بدون بازیکن غایب برای این دیدار آماده شده بود. سپاهان هم که ژایرو رودریگوئز را به‌خاطر محرومیت در اختیار نداشت، رسول نویدکیا و مهرداد محمدی را روی نیمکت آماده داشت تا در جریان مسابقه به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان بفرستد.

* اولین خطر جدی این مسابقه در دقیقه ۱۲ خلق شد که حامد لک با خروجی مناسب موقعیت تک‌به‌تک را از ساسان انصاری گرفت و در دقیقه ۱۶ ضربه سر زهیوی در پی کرنر شیرزادی به تیر افقی دروازه سپاهان برخورد کرد.

* پس از اینکه بازی برای دقایقی در میانه میدان دنبال شد، ایوب والی کاپیتان پیش‌تاخته فولاد خوزستان در محوطه جریمه سپاهان با حرکتی زیبا مدافع حریف را از پش رو برداشت اما ضربه نهایی وی به بیرون رفت.

* هواداران و بازیکنان فولاد خوزستان یاد و خاطره شادروان هادی حیدری هوادار جوان تیم فولاد که چند روز پیش به رحمت ایزدی پیوست را گرامی داشتند.

* قبل از آغاز مسابقه یک دقیقه سکوت در ورزشگاه غدیر اعلام شد تا حاضران در این ورزشگاه به قرائت فاتحه بپردازند.

* گروهی از هواداران سپاهان که تعداد آنها نزدیک به صد نفر بود، در ورزشگاه غدیر اهواز حضور یافتند و به تشویق تیم‌شان پرداختند.

* تماشاگران سپاهانی قبل از آغاز مسابقه اقدام به تشوق عبدالله کرمی مدافع تیم فولاد کردند. کرمی سابقه قهرمانی با سپاهان را داشته است.

* آرش افشین که هفته گذشته در مسابقه با ایرانجوان بوشهر در ترکیب اصلی فولاد قرار گرفته بود، امروز برای دومین بار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و زوج رحیم زهیوی در خط حمله بود.

* ایمان مبعلی که در تمامی دیدارهای فصل جاری فولاد خوزستان در لیگ برتر و جام حذفی به‌عنوان بازیکن اصلی به میدان می‌رفت، این بار روی نیمکت بود.

* بازی به‌صورت زنده از شبکه‌های استانی خوزستان و اصفهان و شبکه‌های سراسری شما و ورزش پخش می‌شد.

* عزت‌الله پورقاز مدافع سپاهان در نیمه اول از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد.

* پیمان شیرزادی مدافع چپ فولاد خوزستان هم در نیمه نخست مصدوم شده و تحت مداوا قرار گرفت.

* استقبال زیادی از این دیدار صورت نگرفت و حدود یک هزار تماشاگر برای تماشای مصاف قهرمانان سابق لیگ برتر به استادیوم غدیر آمدند.

* ساسان انصاری در نیمه اول به برخی از تصمیمات داور مسابقه اعتراض داشت.

* با توجه به مصدومیت زیاد بازیکنان در نیمه نخست، سه دقیقه وقت تلف شده برای این نیمه محاسبه شد.

* باشگاه فولاد خوزستان به رسم میهمان نوازی برای هواداران سپاهان بلیط ورود به ورزشگاه تهیه کرد تا آن تعداد از تماشاگران اصفهانی بدون خریداری بلیط وارد ورزشگاه شوند.

* بازیکنان فولاد خوزستان با چند دقیقه تأخیر برای آغاز نیمه دوم به میدان آمدند.

* سعید آقایی مدافع چپ سپاهان در دقایق ابتدایی نیمه دوم آسیب دید و به ناچار تعویض شد.

* سیروس پورموسوی در دقیقه ۵۹ نسبت به اعلام پرتاب اوت دست به‌سود سپاهان معترض شد و یک دقیقه بعد هم نوبت به کرانچار رسید که نسبت به تصمیم داور در خصوص عدم اعلام خطا به‌سود سپاهان معترض شود.

* بلندگوی استادیوم غدیر اهواز تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را هزار نفر اعلام کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.